Πρώτη σελίδα Πάνω Επόμενο

ΧΡΥΣΑΛΛΙΔΑ

Η εφημερίδα του Γυμνασίου Πλατανιά μαζί σας και το 2002

 

Συνεντεύξεις
Δραστηριότητες
Άρθρα
Ακροστιχίδα
Εξώφυλλο

                                                                Συνέντευξη με τον Κο Κιτράκη

 

           Φέτος μετά από πολλά χρόνια προσφοράς στο Γυμνάσιο μας, αποχώρησε από την εκπαίδευση ο καθηγητής Φυσικής Αγωγής και πρώην πρωταθλητής και βαλκανιονίκης Κος Κιτράκης Αντώνης.

      Προσπαθήσαμε με αυτή την συνέντευξη να μοιραστούμε μαζί του την εμπειρία του στην Δημόσια

 Εκπαίδευση, αλλά και στον αθλητισμό και φυσικά στο τέλος μιλήσαμε μαζί για το αγαπημένο του χόμπι, το ψάρεμα!!!

ΕΡΩΤ. Πόσα χρόνια δουλέψατε ως καθηγητής στη Μέση Εκπαίδευση; Θυμάστε πώς επιλέξατε αυτό το επάγγελμα;

ΑΠΑΝΤ: Ως καθηγητής στη Μέση Εκπαίδευση δούλεψα 32 χρόνια. Ως αθλητής που ήμουν, η επιλογή μου να γίνω καθηγητής Φυσικής Αγωγής ήταν φυσικό επακόλουθο.

ΕΡΩΤ. Ποιες οι διαφορές τότε και τώρα σε υλικές υποδομές αλλά και στις σχέσεις μαθητών καθηγητών;

      ΑΠΑΝΤ: Σε υλικές υποδομές είναι βέβαια αρκετά καλύτερα τώρα αν και θα μπορούσαν να είναι ακόμη καλύτερα. Δε νομίζω ότι υπάρχουν διαφορές στις σχέσεις μαθητών- καθηγητών, ιδίως στο δικό μου  χώρο, δηλαδή της Φυσικής Αγωγής.

ΕΡΩΤ. Θα θέλατε κάποιο από τα παιδιά σας να γίνει εκπαιδευτικός;

ΑΠΑΝΤ:  Ασφαλώς, αν θα άρεσε σε κάποιο παιδί μου να γίνει εκπαιδευτικός θα τό’ θελα και εγώ.

ΕΡΩΤ. Ήσασταν πρωταθλητής. Τι αντιμετωπίζατε τότε και πώς είναι ο πρωταθλητισμός τώρα. Στα παιδιά σας τι λέτε για τον αθλητισμό;

      ΑΠΑΝΤ: Ο πρωταθλητισμός είναι και ήταν πολύ δύσκολος. Πρέπει κάποιος να αφιερώσει πολλές ώρες την ημέρα και να δουλέψει πολύ σκληρά για να μπορέσει να αντεπεξέλθει στις συνθήκες του πρωταθλητισμού. Τα μέσα βέβαια είναι αρκετά καλύτερα τώρα από τότε. Ο αθλητισμός βοηθάει πολύ στη σωστή ανάπτυξη του ατόμου και γι’ αυτό προτρέπω τα παιδιά μου να ασχολούνται με τον αθλητισμό.

      ΕΡΩΤ. Περιγράψτε μας τον αθλητή πριν και μετά από ένα κρίσιμο αγώνα;

      ΑΠΑΝΤ:  Αρκετό άγχος πριν τον αγώνα και ευχαρίστηση μετά, για τη δικαίωση των κόπων του.

ΕΡΩΤ. Όταν τρέχατε εσείς, υπήρχαν αναβολικά και με ποιο τρόπο έφθαναν στους αθλητές;

ΑΠΑΝΤ:  Δυστυχώς τότε άρχισαν τα αναβολικά αλλά ποτέ δεν έμαθα με ποιο τρόπο έφταναν στους αθλητές.

ΕΡΩΤ. Βρεθήκατε ποτέ στον πειρασμό να «ευκολύνετε» τη νίκη σας;

ΑΠΑΝΤ:  Τότε που άρχισαν τα αναβολικά έφτασα σε δίλημμα αν θα έπρεπε να συνεχίσω τον αθλητισμό παίρνοντας «βοηθητικές ουσίες» ή να σταματήσω. Τελικά αποφάσισα να σταματήσω τον πρωταθλητισμό.

ΕΡΩΤ. Νομίζετε ότι σήμερα για να συμμετέχεις σε υψηλού επιπέδου διοργανώσεις, πρέπει να έχεις και τον «άσσο» των αναβολικών στο χέρι σου;

ΑΠΑΝΤ:  Πιστεύω ναι.

ΕΡΩΤ. Ήσασταν πρωτεργάτης στην  ίδρυση του Γυμνασίου Πλατανιά. Πώς επέδρασε η παρουσία του Γυμνασίου στην περιοχή και τι χρειάζεται να γίνει ακόμα;

ΑΠΑΝΤ:  Ασφαλώς ένα σχολείο σε μια περιοχή επιδρά θετικά. Αυτό όμως που νομίζω πως πρέπει να γίνει, είναι να συνδεθεί με την κοινωνία της περιοχής και σε συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση να λειτουργήσει ως κύτταρο προσφοράς στην κοινωνία. Η δημιουργία μιας βιβλιοθήκης ή  η πραγματοποίηση εκδηλώσεων επικοινωνίας με τους γονείς και τους κατοίκους της περιοχής είναι κάποιες λύσεις. Νομίζω επίσης ότι τώρα είναι και η κατάλληλη εποχή για τη δημιουργία Λυκείου στην περιοχή.

ΕΡΩΤ. Έχει ειπωθεί οτι  το ψάρεμα είναι στάση ζωής. Τι σημαίνει το ψάρεμα για σας;

ΑΠΑΝΤ:  Το ψάρεμα είναι ξεκούραση, ηρεμία, χαρά, διασκέδαση. Είναι πράγματι τρόπος ζωής.

ΕΡΩΤ. Πώς κάποιος μπορεί να ψαρεύει αλλά ταυτόχρονα να φροντίζει για προστασία της θάλασσας;

ΑΠΑΝΤ:  Με το να προσπαθεί να πείσει τους άλλους ότι πρέπει να προσέχουμε για να έχουμε.

Ευχαριστούμε αλλά ξέρουμε ότι δεν πρέπει να σας ευχηθούμε καλά ψαρέματα γιατί είναι γρουσουζιά.

ΑΠΑΝΤ:  Όταν η ευχή δίνεται με την καρδιά σου ποτέ δεν είναι γρουσουζιά αλλά τύχη.

 

                                                                                                                 Ποντικάκη Στέλλα Γ3

                                                                                                                                        Αυγουστιανάκη Κατερίνα Γ1

 

Πρώτη σελίδα Πάνω Επόμενο

Γυμνάσιο Πλατανιά Χανίων

Οι ιστοσελίδες σχεδιάστηκαν για το Γυμνάσιο Πλατανιά Χανίων από τον Καθηγητή Σαμαρά Κωνσταντίνο (Φυσικής Αγωγής) που είναι και ο υπεύθυνος για την έντυπη έκδοση της "Χρυσαλλίδας"