ΕΞΩΦΥΛΛΟ - ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ : Κατερίνα Αγγελάκη.

ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ :Μιχάλης Καλύμνιος Α2

ΣΚΙΤΣΑ :Μαθιός Κουκάκης Α2

Αλέξανδρος Κοζιτσκι Α2

Aρτεμις Γραμβουσάκη Α1

Κάτια Στεφανουδάκη Α3

Ιωάννα Βαρουξάκη Α1

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ : Αλίκη Σοϊλεντάκη Α3

ΑΡΘΡΑ : Αθήνα Ροσμαράκη Α3

Μαγδαληνή Χαλιβελάκη Α3

Λευτέρης Μελλισινός Α2

Μιχάλης Ξυλάκης Β2

Κάτια Στεφανουδάκη Α3

Ελένη Κατσιαδάκη Α2

Ιωάννα Γαρεδάκη Α1

Στέλλα Περάκη Γ2

Ανθή Δερμιτζάκη Γ1

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ : Ολγα Μαστοράκη Α2

ΑΝΕΚΔΟΤΑ, ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΑ , ΑΚΡΟΣΤΙΧΙΔΕΣ Κ.Τ.Λ.: Λίτσα Κατσιαδάκη Α2

Ελεάνα Κατσανεβάκη Α2

Μιχάλης Ξυλάκης Α3

Ανθή Δερμιτζάκη Γ1

ΓΛΥΚΙΣΜΑΤΑ :Μαρία Φρατζεσκάκη Β2

Για την σύνταξη του 3ου φύλλου βοήθησαν όλα τα παιδία του Α2 του Γυμνασίου Πλατανιά και η καθηγήτρια τους Ιωάννα Χουντάλα. Την τεχνική επιμέλεια έκαναν οι φοιτήτριες του απογευματινού τμήματος του Σ.Ε.Κ ηλεκτρονικών υπολογιστών του Ο.Α.Ε.Δ Ταυρονίτη. Ευχαριστούμε τις :Δήμητρα, Σοφία, Φανή, Νατάσα, Ειρήνη, Εφη, Γιάννα, Χριστήνα και τον Βασίλη για τη βοήθεια.

  Αγαπητέ Αναγνώστη.

Άλλο ένα φύλλο της εφημερίδας μας εκδίδεται και αυτό γιατί πολλοί από εσάς έφεραν υλικό που βοήθησε στην πραγματοποίηση του σχεδίου μας. Στο δεύτερο τεύχος δυστυχώς κάναμε πολλά ορθογραφικά λάθη και ελπίζουμε να μην σας μπερδέψαμε. Αυτό το φύλλο είναι και το τελευταίο για φέτος, μιας και η σχολική αυτή χρονιά, για φέτος τελείωσε. Οτι ιδέες λοιπόν έχετε για τη Χρυσαλλίδα, κρατήστε τες για του χρόνου. Πιστεύουμε ότι αφού αρχίσαμε αυτή την έκδοση θα τη συνεχίσουμε και την επόμενη χρονιά. Με τη βοήθεια όλων βέβαια. ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ & ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!

 

  Η ΓΗ ΜΑΣ

Η γη είναι ο πλανήτης μας, η υδρόγειος σφαίρα, το ουράνιο σώμα στο οποίο κατοικούμε εμείς, οι άνθρωποι και άλλα πολλά είδη ζώων και φυτών. Τώρα με τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα κάνουμε ότι θέλουμε πάνω στη γη αλλά και πράγματα που δεν πρέπει να κάνουμε .

Καθημερινά μολύνουμε το περιβάλλον και μάλιστα τις περισσότερες φορές ανενόχλητοι ή χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Με τα καυσαέρια από τις εξατμίσεις των αυτοκινήτων και τις καμινάδες των εργοστασίων και των πλοίων ρυπαίνουμε τον αέρα. Διάφορα απόβλητα από τα εργοστάσια, τα ξενοδοχεία ακόμα και τα σπίτια μας καταλήγουν στις θάλασσες, στα ποτάμια και στις λίμνες. Ετσι ψοφάνε τα ψάρια.  Με την υλοτομία, τις πυρκαγιές ή το κτίσιμο πόλεων κόβουμε ή καίμε μεγάλο αριθμό δένδρων και άλλων φυτών καταστρέφοντας μεγάλα δάση που είναι το μόνο σπίτι αγρίων ζώων και έτσι πολλά ζώα κινδυνεύουν υπό εξαφάνιση, αφού από τα φυτά κρέμονται όλα τα ζώα. Επίσης ένα άλλο πρόβλημα, που προέρχεται από τα εργοστάσια και τα διάφορα σπρέι που χρησιμοποιούμε καθημερινά, είναι η τρύπα του όζοντος.

Αλλά σκεφτείτε το, εκτός από το κακό που κάνουμε στο περιβάλλον, ταυτόχρονα, κάνουμε κακό στον ίδιο μας τον εαυτό. Πολλοί άνθρωποι από τα καυσαέρια έχουν αναπνευστικά προβλήματα, στις θάλασσες που μολύνουμε κάνουμε μπάνιο. Αν συνεχίσουμε να καταστρέφουμε τα δάση δεν θα έχουμε τι να αναπνεύσουμε γιατί τα δένδρα και τα φυτά είναι οι μοναδικοί τροφοδότες οξυγόνου πάνω στη γη. Και τέλος με την τρύπα του όζοντος η ακτινοβολία του ήλιου περνάει ανενόχλητη και μερικές φορές μπορούμε να πάθουμε καρκίνο του δέρματος.

Αυτά είναι λίγα από τα χιλιάδες προβλήματα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε . Ευτυχώς σ’ αυτά τα προβλήματα μπορούμε να βρούμε λύσεις αλλά δυστυχώς δεν το κάνουμε . Με αυτά τα λίγα και απλά μας λόγια φαίνεται πιο ξεκάθαρα πως κάθε μέρα σπρώχνουμε, όλο και πιο πολύ την γη και τον εαυτό μας στο χείλος του γκρεμού. Γι’ αυτό πρέπει να βοηθήσουμε όλοι για να μην καταστραφεί ο πλανήτης μας πριν από την ώρα του και για να ζήσουμε ελπίζοντας για ένα καλύτερο αύριο για τον πλανήτη μας, για εμάς και για τους απογόνους μας. Σκεφτείτε το γιατί χωρίς τον πλανήτη μας δεν θα υπάρχει ζωή; ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΓΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ.

Αθηνά Ροσμαράκη Α3
Μαγδαληνή Χαλιβελάκη Α3

  ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ

 

Η πληροφορική και ο Η/Υ έχουν μια μαγεία . Με μια μόνο λέξη σε μεταφέρουν σε ένα χάος γραμμών και κειμένων. Ο Η/Υ πιστεύω ότι είναι το μέλλον του κόσμου...

Τα μέρη του Η/Υ

Ο Η/Υ αποτελείται από :

α) το πληκτρολόγιο, που έχει πλήκτρα όπως της γραφομηχανής.7

β) το ποντίκι (mouse)8

γ) την οθόνη, που μοιάζει με μικρή τηλεόραση :

δ)την κεντρική μονάδα, ένα κουτί που γίνονται όλες οι εργασίες του Η/Υ.

Μιχάλης Ξυλάκης Β2

 

  ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΑΣ ΧΕΛΩΝΑΣ

 

Ηταν βράδυ Ιουλίου, όταν η χελώνα της ιστορίας μας, Σκίπυ, βγήκε από τη θάλασσα στην αμμουδιά της Αγίας Μαρίνας για να γεννήσει τα αυγά της. Στην ίδια αμμουδιά πριν εικοσιπέντε χρόνια έκανε τα πρώτα της βήματα, όταν βγήκε μαζί με τα αδέρφια της από τ’ αυγά, που είχε γεννήσει η μητέρα τους. Τότε ο τόπος ήταν ήσυχος και μόνο λίγοι κάτοικοι του χωριού πήγαιναν στην θάλασσα για να κάνουν το μπάνιο τους. Στα εικοσιπέντε χρόνια που μεσολάβησαν ο τόπος άλλαξε πολύ. Είχαν κτιστεί πολλά ξενοδοχεία και εστιατόρια. Η παραλία ήταν γεμάτη ομπρέλες, ξαπλώστρες, τουρίστες και φώτα. Η Σκίπυ διστακτικά και βιαστικά άνοιξε ένα λάκκο στην άμμο και γέννησε εκατον εικοσιπέντε αυγά. Τα σκέπασε με την άμμο και ξαναγύρισε στο φυσικό της Περιβάλλον, στη θάλασσα. Ευτυχώς ο Σύλλογος Προστασίας Θαλάσσιας Χελώνας Caretta - Caretta εντόπισε τη φωλιά και την προστάτεψε με ένα ειδικό προστατευτικό κλουβί, για να μην πατήσουν οι άνθρωποι, τ’ αυγά. Πραγματικά κανείς άνθρωπος δεν πείραξε το χώρο. Ετσι μετά από εικοσιπέντε μέρες, ενώ η μητέρα του Σκίπυ βρισκόταν μακριά στο πέλαγος, άρχισαν να βγαίνουν ένα ένα μικρά χελωνάκια. Ηταν πανσέληνος και η θάλασσα έλαμπε από το φως του φεγγαριού. Μερικά χελωνάκια πήραν το δρόμο τους προς τη θάλασσα. Αλλα παρασύρθηκαν από τα ηλεκτρικά φώτα της περιοχής, έχασαν το δρόμο τους και άρχισαν να πηγαίνουν προς τη στεριά. Για καλή τύχη όμως, έγινε διακοπή του ρεύματος. Ετσι η λαμπερή θάλασσα τα τράβηξε κοντά της και τα δέχτηκε για να γίνει το μόνιμο σπίτι τους. Οι κίνδυνοι που διατρέχουν τα μικρά χελωνάκια είναι πολλοί. Αλλα πιάνονται στα δίχτυα των ψαράδων, άλλα ψοφούν τρώγοντας νάιλον σακούλες περνώντας τες για μέδούσες που είναι το φαγητό τους. Και άλλα τα κυνηγούν οι άνθρωποι για το καβούκι τους. Ετσι δεν ξέρουμε πόσα από τα θηλυκά χελωνάκια της Σκίπυ θα μεγαλώσουν και θα γυρίσουν στην ίδια παραλία για να κάνουν τ’ αυγά τους. Δεν ξέρουμε πως θα είναι τότε η παραλία. Εμείς οι κάτοικοι της Αγίας Μαρίνας καμαρώνουμε που έρχονται στην παραλία μας οι χελώνες Carreta-Carreta και κάνουν τ’ αυγά τους. Τα χελωνάκια μας ζητούν όταν εντοπίζουμε φωλιές ή χελώνες να ειδοποιούμε το Σύλλογο Προστασίας Θαλάσσιας Χελώνας, να μην ανάβουμε φώτα περιττά και να μην πετάμε σκουπίδια και πλαστικές σακούλες στη θάλασσα. Ετσι κάθε καλοκαίρι κάποιες χελώνες θα μας κάνουν την τιμή να μας επισκέπτονται για να γεννήσουν τ’ αυγά τους.

Κάτια Στεφανουδάκη Α3

  Η ΧΡΥΣΑΛΙΔΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

‘’Στο τσιμεντένιο δάσος’’

Λότη Πέτροβιτς- Ανδρουτσοπούλου

Το βιβλίο αυτό μας μιλάει για ένα κορίτσι, την Κόννη και την περιπέτειά της.

Η Κόννη ήταν ένα δεκαεξάχρονο κορίτσι από την Βοστόνη που είχε έρθει στην Ελλάδα για να δει τη γιαγιά της που ήταν άρρωστη στο νοσοκομείο. Οταν έφτασε στην Ελλάδα κάποιος την πλησίασε κάνοντας της τον φίλο για να την παρασύρει στα ναρκωτικά.

Εκείνη πίστεψε στη φιλία του αλλά χάρις το φίλο της τον Σωτήρη δεν τον ακολούθησε. Με τη βοήθεια του Σωτήρη έσωσε και την καλύτερη παιδική της φίλη που είχε πέσει στον κόσμο των ναρκωτικών . Ομως ο άνθρωπος εκείνος δεν σταμάτησε στην Κόννη και στην φίλη της. Συνέχισε παρασύροντας και τη γιαγιά της με τον ίδιο τρόπο.

Της έκανε το φίλο αλλά εκείνης της έδωσε και χάπια που της χειροτέρεψαν την υγεία. Η Κόννη όμως και πάλι κατάφερε να τη σώσει.

Το βιβλίο αυτό μου άρεσε πάρα πολύ. Ο τρόπος που ήταν γραμμένο και διηγιόταν τις ιστορίες. Από αυτό το βιβλίο έμαθα ότι δεν πρέπει να εμπιστευόμαστε όποιον βρεθεί στη ζωή μας και μας κάνει το φίλο, γιατί μπορεί να μας παρασύρει και στα χειρότερα πράγματα θα συνιστούσα σε όλα τα παιδία να το διαβάσουν, γιατί κατά την γνώμη μου ήταν πολύ ωραίο .

Ελένη Κατσιαδάκη Α2

  “ΠΑΛΙΑ ΞΑΧΑΣΜΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ”

Θυμάμαι όταν η προσπάθεια μας να συγκεντρώσουμε ορισμένα από τα παιχνίδια , που έπαιζαν οι γονείς μας και εμείς όταν ήμασταν μικρά παιδιά, ξεκίνησε , κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί ότι θα καταφέρναμε κάτι τόσο σπουδαίο .

Τα παιδιά του Α1 και Α3 δουλεύουν σκληρά και εκδίδουν μικρά βιβλιαράκια με θέμα τα παιχνίδια αυτά. Παιχνίδια που για να παιχτούν χρειάζονται απλά πράγματα που βρίσκονται παντού και από όλους.

Βέβαια όλα ξεκίνησαν από το μάθημα Περιβαλλοντικής Εκ/σης με την βοήθεια της καθηγ. Ιωάννας Χουντάλα.

Μια ιδέα από κάποιο παιδί έφτανε να δημιουργηθεί ένα βιβλιαράκι.

Ολόκληρο το τμήμα συνεργαζόταν για την σύνταξη και την εικονογράφηση του κειμένου.

Τα βιβλιαράκια μας θα τα βρείτε στη βιβλιοθήκη σε λίγες μέρες. Μερικά από αυτά είναι “Ο Στρούμπας”, “Το Τζάμι”, “Ο Παππούς και η Γιαγιά”, “Κρυφτό και Τόξα”, “Πεντόβολα”, “Ο Τσαγκάρης”, κ.α.

Εκτός από τα παιχνίδια έχουν γραφτεί και κάποιες ιστορίες οι οποίες θα υπάρχουν και αυτές μαζί με τα παιχνίδια. Στο τέλος της χρονιάς θα γίνει μια έκθεση όπου θα σας παρουσιάσουμε τη δουλειά μας και θα μπορέσετε να δείτε από κοντά τα βιβλιαράκια μας και να παίξετε και εσείς.

Ιωάννα Γαρεδάκη Α1

  ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ - ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙEΣ.

Από τις αρχές της φετινής σχολικής χρονιάς έχει ξεκινήσει να λειτουργεί στο σχολείο μας το Πρόγραμμα Αγωγή Υγείας. Οι μαθητές του Γ2 τμήματος του Γυμνασίου μας: Αλίκη Σοϊλεντάκη, Ευτυχία Φρανζεσκάκη, Μαρκέλα & Πελαγία Χριστοδουλάκη, Αρτέμης Ρουκουνάκης, Νίκος Νικολουδάκης, Φανή Παπασηφάκη, Μαρία Σκευάκη, Νίκη Τριχάκη, Μαρία &, Παναγιώτα Σκουνάκη, Αριέττα Τσουχλαράκη, Χρύσα Φασαράκη και Στέλλα Περάκη με την καθηγήτρια Μαρία Γαλάνη και την βοήθεια του κυρίου Χρυσανθόπουλου εργάζονται στο θέμα των Πρώτων Βοηθειών. Η εργασία αυτή έγινε με τον εξής τρόπο. Γράφτηκαν γύρω στις 20 μικρές ιστορίες στις οποίες το κύριο συμβάν είναι κάποιο ατύχημα. Στο σημείο που θα πρέπει να παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες στον τραυματία, οι ιστορίες σταματούν και συζητείται κατά την διάρκεια των συναντήσεών μας (κάθε Παρασκευή τις 2 τελευταίες ώρες) τι πρώτες βοήθειες μπορούν να του δοθούν. Οι μαθητές ψάχνουν στα σχετικά βιβλία που υπάρχουν στην βιβλιοθήκη του σχολείου, βρίσκουν αυτό που χρειάζονται και τέλος ο καθένας από του συμμετέχοντες αναλαμβάνει να γράψει το τέλος μιας τουλάχιστον ιστορίας. Οταν όλες οι ιστορίες τελειώσουν, θα εκδοθεί ένα βιβλιαράκι το οποίο θα περιέχει το α’ μέρος των ιστοριών και θα ονομάζεται “μικρές ιστορίες ζητούν βοήθεια”. Επειτα θα εκδοθεί ένα δεύτερο βιβλιαράκι που θα ονομάζεται “και τη βρήκαν”.

Αυτό το βιβλιαράκι θα περιέχει το τέλος των ιστοριών. Τα βιβλιαράκια αυτά θα διανεμηθούν σε όλα τα σχολεία του νομού Χανίων.

Επιπλέον το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαΐου οι μαθητές το προγράμματος ετοιμάζουν μια θεατρική παράσταση, που θα παιχτεί στο χώρο του σχολείου μας, καθώς και στην μεγάλη εκδήλωση για την Αγωγή Υγείας, που θα γίνει στη Λιμνούπολη. Η παράσταση αυτή έχει τον τίτλο “Απόψε θα βγούμε” την οποία έχει γράψει για εμάς ο κύριος Μεσαρχάκης, τον οποίο ευχαριστούμε πολύ. Με την ευκαιρία θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε και τον κύριο Ρομανά, γιατρό του νοσοκομείου Χανίων καθώς και τον εθελοντικό ναυαγοσωστικό Σταθμό Χανίων και ιδιαίτερα τον κύριο Ξενάκη και τον συνεργάτη του οι οποίοι το απόγευμα της Παρασκευής 8/5 ήρθαν στο σχολείο μας και μας βοήθησαν στο πρακτικό μέρος του προγράμματος. Μας υπέδειξαν τι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και πως σε περίπτωση ατυχήματος.

Πρέπει να αναφερθούμε και στο ημερολόγιο το οποίο έβγαλε η ομάδα μετά τα Χριστούγεννα. Οταν ένας καλός τρόπος για να προβάλλουμε περισσότερο το θέμα με το οποίο ασχολούμαστε. Τέλος σημαντική είναι η βοήθεια του κύριου Χρυσανθόπουλου που μας κάνει τα μαθήματα διηγήσεως καθώς και της κυρίας Χουντάλα, η οποία εκπαιδεύει τα παιδιά της θεατρικής ομάδας με διάφορες ασκήσεις λίγο πριν από κάθε πρόβα.

Στέλλα Περάκη Γ2

    Ο ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΩΚΕΑΝΟΥ

Τα φώτα σβήνουν για άλλη μια φορά. Η μουσική, σάουντρακ για την υποβρύχια διαδρομή, αρχίζει να ακούγεται και θα ακούγεται για καιρό στα αυτιά μου. Βυθίζομαι πιο καλά στην πολυθρόνα μου και ο κύριος πίσω από την κάμερα με παίρνει από το χέρι καιν μου δείχνει πράγματα που νόμιζα ότι ήξερα. Μου γνωρίζει τον Τζάκ, ένα αγόρι περιπλανώμενο με τη δύναμη της ζωής στα μάτια του. Μου γνωρίζει τη Ρόουζ, την κοπέλα που ψάχνει την απελευθέρωση που θα κάνει την ψυχή της να ταξιδέψει πραγματικά.

Μου δείχνει πως είναι να σου κλείνουν τα μάτια, να σου σηκώνουν τα χέρια και να σου δείχνουν πως γίνεται να πετάξεις μέσα σ’ ένα ονειρικό ηλιοβασίλεμα. Μου δείχνει τον Ερωτα και πόσο δυνατό μπορεί να σε κάνει. Πέφτεις. Πέφτω. Ακόμη μου δείχνει πως γίνεται να παίξεις τη μουσική περιμένοντας το Θάνατο.

Πως είναι να λες σ’ αγαπώ ανάμεσα σε μια νεκρική σιγή πτωμάτων μέσα στα παγωμένα νερά του Ωκεανού και πως είναι να πεθαίνεις δίνοντας ζωή. Τέλος, μου δείχνει πως τα όνειρα δεν σταματούν να φτερουγίζουν μέσα μας ούτε στα βαθιά γεράματα, οδηγώντας μας στην αιωνιότητα. Τα φώτα άναψαν για άλλη μία φορά. Αυτή τη φορά, όμως, το ταξίδι χαράχτηκε για τα καλά μέσα μου.

Ολγα Μαστοράκη Α2

 

  ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΤΡΟΦΙΜΑ Το πορτοκάλι.

Όταν σκεπτόμαστε το πορτοκάλι μας έρχεται στο μυαλό η βιταμίνη C. Ένα πορτοκάλι μεσαίου μεγέθους περιέχει 70mg ασκορβικού οξέους (βιτ. C) που καλύπτουν τις ημερήσιες ανάγκες σε βιταμίνη C. Ακόμα προσφέρει 240 mg Καλίου, 2,4gr ινών και 270 διεθνής μονάδες βήτα Καροτενίου. Το Ινστιτούτο Καρκίνου των ΗΠΑ εξετάζει ουσίες που βρίσκονται στο πορτοκάλι για την πιθανή αντικαρκινική δράση τους. Πολλοί προτιμούν να πιουν το χυμό του πορτοκαλιού απ’ ότι να το φάνε. Ο χυμός στερείται βέβαια μεγάλου ποσοστού ινών όμως είναι μια καλή επιλογή. Ένα ποτήρι περιέχει 124 mg βιταμ.C, 500 mg βήτα Καροτενίου και 496 mg Καλίου. Η βιταμίνη C καταπολεμά επίσης τις καρδιακές νόσους.

Δερμιτζάκη Ανθή Γ1

  ΚΕΪΚ ΕΚΠΛΗΞΗ

300gr μπισκότα, 300gr καρύδια ψιλοκομμένα, 200gr ζάχαρη, 0,25lit χυμό πορτοκάλι, 50gr σιρόπι σοκολάτας, 250gr βούτυρο μαλακό.

Βάζουμε σ’ένα μπολ το χυμό πορτοκαλιού. Προσθέτουμε τη ζάχαρη και τα μπισκότα κομμένα σε μικρά κομματάκια. Βάζουμε το βούτυρο σε άλλο μπολ και το κτυπάμε με το μίξερ για 5 λεπτά, ρίχνουμε το κτυπημένο βούτυρο πάνω στα μπισκότα και ανακατεύουμε προσεκτικά. Προσθέτουμε τα καρύδια, ρίχνουμε το μισό μίγμα σε μακρόστενη φόρμα ρίχνουμε το σιρόπι σοκολάτας πάνω στο υπόλοιπο μίγμα και ανακατεύουμε καλά και το ρίχνουμε στη φόρμα. Το βάζουμε 2 ώρες στο ψυγείο και έτοιμο.

Μαρία Φραντζεσκάκη Β2